BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 26, 2009

ULAT DALAM AYAM

petang yang sungguh membuatkan diri ku penat.....kerja tak banyak cume diri ku yang tak berapa nak sihat....balik kene plak masak untuk berbuke..huhu MALAS NAK MASAK!! Beli nasi kerabu....sodap jugak...(uncle samuel yg pick up kami dari opis tu sgt2 baik sanggup tggu kami beli belah di tepi jalan) sampai di rumah..housemate i yg tak balik sekali ngan kami kate dah beli lauk...wah! BERBUNGA BUNGA HATI KAMI BILE TENGOK AYAM GOLEK....nyam2 mmg nampak menyelerakan... azan pon berbunyi tepat jam 6.47 p.m.....dengan berkobar2 housemate ku yg lain membuka nasi kerabu dan terus mencapai ayam golek yang telah di potong2 tu...i pon amek ayam tu tapi tergerak hati untuk tidak mencampurkan ke dalam nasi kerabu... ayam2 itu SODAP di papah oleh kami.... al kisah...........UWEKS!!!!! Bibiey terus muntah n terludah di ats murtabak yang baru sikit disentuh...aduhai kenapa plak minah ni... and....i pandang betul2 kat pinggan bibiey...HAAAAHHH!!!!!! ade binatang yg sedang TERJOGET...bcoz of that la bibiey termuntah...ade ulat sampai KELUAR DARI TULANG2 AYAM die.... pic ni saje je...ni ulat sagu...mmg boleh makan...ulat dalam ayam tu i tak sempat nak snap bibiey dah campak dalam tong sampah huahuahua....bile kutelek upe2nye ulat itu berlambak diatas ayam yang dah tggl beberapa ketul dalam pinggan.... ADUHAI nasib kami di perantauan...... HAsilnye bibiey sakit perut hari ni..tpi kami yang lain kelihatan sudah biasa memakan ulat tersebut...haha SEDIH WEY.....

4 comments:

salfaizura said...

sedap kot ulat2 ni...nak try?

salfaizura said...

mane ade ulat beso tu...kalu ade pun yang boleh makan tu...hheheheh

Ummu Solehah Muhammad said...

duduk kat ner??

salfaizura said...

hai ummu sy tinggal di kuching coz kerja...hometown di sg buloh selangor